Korkeavireellä reenaamassa. Jaavuskainen pääsi ekana hommiin. Jaava aloitteli perusasennolla, jatkoi seuraamisella, sujahti putkeen, teki luoksetulon lyhyeltä matkalta molemmilla stopeilla molemmista palkaten, sujahti putkeen, nouti pari kertaa normin, teki kaukoja, sujahti putkeen ja oli "erittäin hyvä, täydellinen". Sisätreenailut on tuottaneet tulosta, seuraaminen alkaa muistuttaa seuraamista ja kaukoissa se kuunteli (no okej, yksi väärä). Nouto on hyvä ja luoksetulo on hyvä. Jaava on hyvä.

Myrtin piti tehdä pelkkiä tokohommia, mutta... Myrtti teki perusasentoa + seuraamista, sujahti putkeen, pujotteli keppejä, sujahti putkeen, pujotteli, pujotteli, putkeen, nouti normin x2, teki kaukot x2, kepitteli, sujahti putkeen. Myrtti otti vähän häiriötä, kun tehtiin agilityjuttuja, mutta tokojutuissa keskittyi hälinästä huolimatta hyvin. Myrrriäinen teki ihan intopiukeena keppejä ja mä olin ihan varma, et se on tässä vuoden tauon aikana ehtinyt unohtaa ja olin varustautunut auttamaan kädellä :D. Eipä tarvinnut ei. Myrtti on hyvä.

Viimeisenä Mette. Olin aika varma, että aika ehtii loppua ennen Meten pääsemistä treenaamaan. Mette huusi, huusi, huusi ja huusi, piehtaroi selällään ja mölysi, huusi, huusi ja kas, hiljeni. Ja pääsi hommiin. Jes. Meme teki "hyppyhelvettiä" (jota insinööri rakensi puolet ajasta ja silti se oli ihan vääränlainen) ja loppuun suoran. Välillä Mette teki omatoimisesti ja sai palkan, käskystä meinasi oikaista. Mutta itse tekniikassa ei ollut havaittavissa ongelmia. Mette harrasteli välillä huutamista, mutta alkoi pikkuhiljaa keskittymäänkin. Kun se aloittaa huutamisen -> mä en tee mitään. Mun huomion saa vasta hiljentymällä ja käskyjä tulee vasta suun ollessa tukossa. Kokeillaan. Vielä putkeen lähetyksiä eri matkoilta ja loppuun istumista. Note to self, älä yritä jutella kesken Memen treenin. Huuto alkaa.